Hoe verwijder je rode wijnvlekken uit een wollen tapijt?

Gisterenavond een glas rode wijn laten vallen op een lichtgkleurde wollen tapijt, zout op gestrooid , en nu vraag ik me af wat nu te doen?

9 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://omaweetraad.nl/vlekken/rode-wijn

Het beste antwoord

Ik weet niet of witte wijn nog werkt op ingedroogde rode, maar zuurkool in ieder geval wel . Bergje zuurkool op de vlek en een dagje laten intrekken. Uittrekken, eigenlijk. Dan kool weggooien en de lucht uit het tapijt wassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Witte wijn rijkelijk over de vlek gieten en dan met water en zeep uitspoelen.